روش‌های تحقیق در مدیریت ورزشی
روش‌های تحقیق در مدیریت ورزشی
295,000  تومان
وضعیت: موجود

روش‌های تحقیق در مدیریت ورزشی

عنوان: روش‌های تحقیق در مدیریت ورزشی
کد:
  • نویسنده: حمید قاسمی، سارا کشکر، صدیقه حیدری نژاد، اسماعیل شریفیان، رضا صابونچی

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

304


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786005543872


سال:

1402

چکیده :

پژوهش یا تحقیق گام اصلی برای تصمیم‌گیری‌های کم خطا در زندگی است. در حرفه و مشاغل مختلف این امر نقش برجسته‌تری پیدا می‌کند. هر انسانی بدون اطلاعات مفید و معتبر نمی‌تواند تصمیم اثربخش و مناسبی اتخاذ نماید. اطلاعات مفید و معتبر برای تصمیم‌گیری هر فرد، از راه تحقیق دیگران تا طی مراحل پیچیده پاسخ به سؤال یا دستیابی به راه‌حل مسئله را دربر بگیرد.

امروزه توسعه دانش در تربیت‌بدنی باعث شده است تا از یک رشته به یک حوزه مبدل شود. یعنی در حیطه تربیت‌بدنی، رشته‌هایی چون مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی و رفتار حرکتی وجود دارد که هر یک دارای گرایش‌های متعددی است. از این رو تصمیم‌گیری‌های اصولی و کم خطا در مدیریت ورزش به‌عنوان نیازی مسلم برای تحول مطلوب در نظام کشور، بیش از پیش برجسته شده است. رویکرد مطالعات و پژوهش در رشته مدیریت ورزشی از تنوع بالایی برخوردار است، لذا پژوهشگران نیاز دارند تا با وسعت بیشتری روش‌های تحقیق را مطالعه نمایند.

کتاب روش‌های تحقیق در مدیریت ورزشی بر اساس سرفصل‌های کارشناسی ارشد گرایش‌های مختلف رشته مدیریت ورزشی تدوین شده است و هدف اصلی کتاب تدوین یک راهنمای کاربردی آسان در مسیر اجرای پژوهش در مدیریت ورزشی است. بنابراین هر پژوهشگر یا دانشجوی مدیریت ورزش با هر سطحی از نیاز در هر مقطع می‌تواند نیازهای واقعی خود برای انجام واقعی یک پژوهش، پایان‌نامه و حتی رساله را از این کتاب تأمین نماید.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT